Teleport Hub Group Gift







Nail TipのMaitreya用を追加しました。
Nail Tip for maitreya added.
--------------------------------------------------------------------
Reborn用ネイル左手に不具合がありました。Fix版をベンダーに差し替えました。お手数をおかけして申し訳ありません。 
There was a problem with the nail left hand for Reborn, the Fix version has been replaced by Bender. Sorry for the inconvenience. 
--------------------------------------------------------------------


Kirakira nail のシックなバージョンBlackカラーをつくりました。

こちらをTeleport Hub Group Giftとして設置しました。
本店のGroup Giftコーナーにある、Teleport Hubのマシンを
タッチでお受け取りいただけます👌

    I created a chic version of Kirakira nail in Black color.
And I set this up as a Teleport and Hub gift! 
You can pick up your Teleport Hub machine at the Group Gift corner in the main store.You can pick it up with a touch👌

🪐
- - - - - - - - - 💟 - - - - - - - - -

5/30までニューアルオープンセール50%off開催中💜
本店にてASO! Group Gift 配布中しています💫

Now 50% off during our reopening sale💜
Group Gift is being distributed at the main store 💫.