Renewal Group gift







Nail TipのMaitreya用を追加しました。
Nail Tip for maitreya added.
--------------------------------------------------------------------
Reborn用ネイル左手に不具合がありました。Fix版をベンダーに差し替えました。お手数をおかけして申し訳ありません。 
There was a problem with the nail left hand for Reborn, the Fix version has been replaced by Bender. Sorry for the inconvenience. 
--------------------------------------------------------------------


リニューアルしました💅👐👏
少しずつ新しい作品をつくっていきたいと思っています。


Group Gift、Teleport HUBのGroup giftをご用意しました。
また、ほんの少しの新作を50%offで販売しています。
※商品はのちほどブログで個別に紹介していきます。


The store has been renewed. Group gifts are available.
I also sell just a few new items at 50% off.
I will introduce the new products individually on my blog later.



ASO! Renewal Group Gift
🪐