Omamori Bracelet


I was thinking of working with the Shiki Shrine staff to create a lucky charm that would go well with yukata during the summer season. So I made Omamori Bracelet :)
Omamori is "Lucky Charm" here in Japan. Please visit Shiki Jinjya!

ガチャがなくなってしまい、四季神社のお守りを撤去してしまったので、新しいお守りブレスレットを作りました。
これからの季節にいいかなってブレスレットにしてみました。
四季神社へ遊びにきてくださいね~!

 : Omamori Bracelet :
-Peace(平和)
-Health(健康)
-Safety(安全)
-Love(恋愛)
-Beauty(美人)
-Victory(必勝)
-Business(商売)
-Money(金運)
-Fortune(開運)
-Childbirth(安産)
-Talisman (悪除け)

It sells individually and FATPACK.
それぞれ単品販売と、FAT販売をご用意しています。





The string can change color with the included HUD. Resize can be by omamori charm touch.
ヒモの色は付属のHUDで変更できます。
サイズはタッチで変更できます。




I had the Omamori blacelet prayed for by the priest at Shiki Shrine.
May your wishes come true.

お守りブレスレットは、販売前に四季神社の宮司さんにご祈祷してもらいました。
(意味あると願ってw)
皆様の願い事がかないますように!