◀ INFORMATION ▶
お知らせ

ASO!&Soothe. are integrated and became ASO!
ASO!&Soothe.は統合し、ASO!に店名を変更しました。



[ Event Schedule ]
イベントスケジュール

SaNaRae (26 May. - 18 Jun.)
➡ Hair Fair 2017 (1 - 16 Jul.)
➡ Japonica (1 - 23 Jul.)
➡ MATSURI (1 - 31 Oct.)

SHOPLIST

....................................................................................................

M A I N S T O R E

A S O ! @ Ritrovo kagurazaka



M A R K E T P L A C E

A S O ! -MARKET PLACE

....................................................................................................

20150717

Mizu closing Party

Mizu event closing party

Mizu event closing party

Mizu event closing party

Mizu event closing party

Mizu Event is closed. That event was really nice! I am really fun that I was join in that event :)
Thank you so much for so many people who came there!!

Mizuイベントが終了しました。
イベント制作時からわくわくしたイベントでした。
ストーリーに何度も通うほど、ファンになりました。
イベント主催者およびクリエイターの皆様おつかれさまでした。
そして足を運んでいただいた皆様に感謝いたします。
ありがとうございました。