◀ INFORMATION ▶
お知らせ

Pose Fair 2017 is closed. Thank you for visited!
Pose Fair 2017は終了しました。ご来場いただきありがとうございました。

ASO!&Soothe. are integrated and became ASO!
ASO!&Soothe.は統合し、ASO!に店名を変更しました。



[ Event Schedule ]
イベントスケジュール

Pose Fair 2017 (CLOSED) Thank you so much!
SaNaRae (26 Apr. - 18 May.)
➡ Hair Fair 2017 (1 - 16 Jul.)
➡ Japonica (1 - 23 Jul.)

SHOPLIST

....................................................................................................

M A I N S T O R E

A S O ! @ Ritrovo kagurazaka



M A R K E T P L A C E

A S O ! -MARKET PLACE

....................................................................................................

20110328

Shopping

I went to Linden Fridays after a long time. I have second thought to buy many stuff. Then I had taken these. Although I had gotten besides stuff of Linden Fridays.

久々にリンデンフライデーに行ってきました。色々買うのを迷いましたが、買ってきました!
リンデンフライデー以外のものも、もちろん買ってしまいました;)



Hair is one of new product from Holic at Ritrovo. and also they have another one same as new. This is very cute and cool style. Glasses is from Reek is very nice every parts van chenge color but just a little expensive. Neclace is from my shop ASO!, its free and there is gold version. Shirt is from Tiny Bird, I was really really thinking what color i should buy, and I was having second thought stuff of 50LFs.coz of my wallet lol. Shoes is from Fir & Mna, It's more good if I can change color!
Thanks

ヘアーはRitrovoに出店してくれているHolicさんの新作です。もうひとつ新作が出ています。斬新なかわいい髪の毛ですのでチェックしてみてください★
メガネは50リンデンフライデーでおなじみのReekさんです。さすがのハイクオリティで細かいパーツまでカラーチェンジできます。ちょっと高いですが、こちら購入しました★
ネックレスは私のお店ASO!のフリー商品です。ゴールドとシルバーのネックレスとピアスのセットなのでよかったらもらいにきてくださいね★
シャツはTiny Birdさん、こちらもおしゃれですよね。50リンデンフライデーの商品もかわいかったのですが、こちらの新作をゲットしてきました★
くつはFir&Mnaさんです。初めて行ってきました。50リンデン商品のデッキシューズを購入しました。



Hair:::Holic::Jean(Ash) resize (NEW)
Glasses:Reek - Aeroplane Shades - Girls (NEW)
Necklace:ASO!Christ Set Silver (FREE)
Shirts:Tiny Bird - The morning after dress - White (NEW)
Shoes:*FIR & MNA* The Delaney Shoes Brown (50LF)

meni.